22 4875858

info@bpic.eu

Norma ISO 9001 określa kryteria dla systemu zarządzania jakością. Może być stosowana przez każdą organizację, dużą lub małą, niezależnie od obszaru jej działania. W rzeczywistości istnieje ponad milion firm i organizacji w ponad 170 krajach posiadających certyfikat ISO 9001.
Norma ta opiera się na szeregu zasad zarządzania jakością, w tym silnym zorientowaniu na klienta, motywacji i implikacji najwyższego kierownictwa, podejściu procesowym i ciągłym doskonaleniu.
Celem wdrożenia systemu zarządzania jakością wg ISO 9001 jest zapewnienie powtarzalnej jakości dostarczanych wyrobów lub usług, ciągłe doskonalenie i tym samym korzyści biznesowe.
Celem certyfikacji wg ISO 9001 jest potwierdzenie przez niezależną organizację spełnienia wymagań normy, oraz uzyskanie certyfikatu i symbolu certyfikacji który certyfikowany podmiot może wykorzystywać w celu promocji swoich usług lub produktów.

Korzyści z posiadania systemu zarządzania jakością wg ISO 9001:
- powtarzalna, wysoka jakość usług,
- ciągłe monitorowanie potrzeb klienta,
- wzrost satysfakcji klienta,
- ograniczenie liczby reklamacji,
- identyfikacja obszarów wymagających doskonalenia,
- optymalizacja procesów i uporządkowanie dokumentacji wewnętrznej,

Dodatkowe korzyści z certyfikacji:
- Uzyskanie certyfikatu poświadczającego posiadanie wdrożonego SZJ,
- Możliwość promocji poprzez jakość,
- Możliwość udziału w wielu przetargach i postępowaniach ofertowych,
- Możliwość aplikowania jako dostawcy wielu większych organizacji.

 

 

 

 

 

 

FaLang translation system by Faboba